söndag 12 juni 2011

Helgen i bilder!!

I fredags var vi på picknick med Hannes klass.
Riktigt mysigt hade vi i solskenet!!
Brännboll blev det med, men för första gången spelade 
barnen själv och vi föräldrar satt i gröngräset!!
Det gjorde absolut ingenting:)
Igår firade vi 17-årig bröllopsdag
Det firade vi med en massa familjemys.
Julia överraskade oss med att baka en kladdkaka.
Ett recept med mörk choklad hon hittat hos vinnaren av Mästerkockarna.
Den var super god!!!
Jag blir väldigt rörd av sådana här gester, så det 
är absolut den bästa bröllopspresenten!!
Idag är vädret lika underbart som igår, vilken semesterkänsla man får:)
Lär tro att dagen kommer att spenderas i dessa stolar mest hela dagen.
De är som gjorda för att sitta och läsa i 
och snart kommer solen dit!!
Jocke är nämligen super sugen att hugga tänderna i Ozzy Osbornes 
självbiografi, som han fick av mig i går.
Jag å andra sidan fick ingenting på bröllopsdagen igår.
Men det gör ingenting för jag fick något mycket bättre!!
Ett löfte om att vi ska åka iväg och skaffa en IPhone till mig.
Min käre make tyckte nämligen det är bättre att jag själv är med så att 
jag får det abonnemang jag vill ha osv. och det har han ju rätt i!!

Passa nu på att njuta av sommarvärmen och semesterkänslan för i 
morgon är det jobb igen, fast för mig är det bara 9 arbetsdagar 
kvar och det ska jag nog mäkta med:))
Kram på er!!

3 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen!
    Och vilka fina stolar... Det är vad som saknas hos mig.. Ett par riktiga solstolar... Hm... Kanske ska sticka till Bauhaus eller Plantagen och kolla idag...

    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen!
    Pikniken ser ser riktigt mysig ut.
    Kul med en Iphone, här sitter en man till som lovat sin fru en inom det snaraste.
    Det skall bli superkul att kasta sig in i den världen.
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen så här lite i efterhand=)

    SvaraRadera