måndag 20 juni 2011

Förberedelserna....

...inför midsommar är i full gång!!
 Det gäller att göra lite varje kväll, så jag hinner
bli färdig innan fredag.
Så idag hade jag bestämt mig för att göra sånghäfte 
och hitta några nya lekar.
Men det finns ju en hel uppsjö av snapsvisor och 
inte är det lätt att välja vilka man ska ha.
Så jag gjorde det lätt för mig och skrev ut ett färdig sånghäfte från nätet.
Ibland får man allt vara lite bekväm:)
Jag skrev ut både fram och baksida, så vi kan sjunga länge och väl!
Sångerna kommer från www.sanghafte.se
Det känns bra att få bocka av något från 
"göra listan" till midsommar:)

2 kommentarer:

  1. På tal om lekar=) Så har ja provat lekarna från i lördags på min familj....Hihihi det var kul!
    Kramar
    ses i morrn

    SvaraRadera
  2. Tack för det tipset, det härmar jag.
    Skönt att ha en sak ordnad av alla hundra små saker som skall förberedas.
    Kram

    SvaraRadera