lördag 25 juni 2011

Slappedag!!!

Efter en mycket trevlig midsommarafton 
med god mat, lekar och sång har vi gjort oss
förtjänta av att ha en riktigt skön slappedag!!

Tältet är nere, och alla spåren efter festen är undanstädade.
Det enda som avslöjar att det var fullt hålligång här hemma igår 
är den fulla kylen av rester och våra trötta huvud och kroppar:))
Nu kan jag riktigt höra hur soffan kallar på mig, det är
nog bäst att jag går dit och ser vad den vill:))
Ha en skön och slapp midsommardag!!!
Gårdagen i bilder
Välkomstdrinkar
Tilltugg
Soffhäng
Följa John
Lekdax
Mer lek
Lövning av liten midsommarstång
och blommor!

2 kommentarer:

  1. Full rulle och massor med lekar precis som det ska vara.
    Skönt att regnet höll sig borta.
    I går låg jag under en filt i utesoffan och läste halva dagen sen gick jag in och la mig i soffan framför TV:n och tittade på två filmer som Anders varit och hyrt.
    En perfekt midsommardag!
    Ses i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kolla vilken användning du har haft av er nya, fina soffa redan! Som gjord för fest och umgänge! Mysigt ser det ut! Och sommaren har ju bara börjat...
    Kram // AH

    SvaraRadera