söndag 27 februari 2011

Vågar ni gissa?

Jag är rastlös här hemma, barnen har gått och 
lagt sig och mannen tittar på tv 4 fakta.
Och då tar jag kameran och går och fotar 
närbilder i mitt hem (knäpp som jag är!)

Varför inte tänkte jag då, det kan ju bli en liten utmaning:))

Är det någon som vågar gissa på vad det är???

Bild nr:1
 Bild nr: 2
 Bild nr: 3
 Bild nr: 4
 Bild nr: 5
 Bild nr: 6
 Bild nr: 7
 Bild nr: 8
 Bild nr: 9
Bild nr: 10
Lätt som en plätt, eller hur??
Hoppas ni antar utmaningen!!


6 kommentarer:

  1. Ha,ha klart här skall gissas.
    1. måste vara din röda kinky BH...
    2.kanske någonting på dammsugaren
    3.Bandyboll
    4.siffra på microvågsugnen
    4.Dusch pinne hållare (typ)
    6.Marrimekkoskålen
    7.Diskbänk, kakel och citronboppe
    8.Lampan ovanför soffbordet
    9. Doris
    10.ljuslykta

    Det var ju hur lätt som helst!
    Eller?
    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Nu ska jag försöka!
    1.Fleccefilt
    2.Citruspress
    3.Inne bandy boll
    4.Siffran på din spishäll
    5.Kanten på ett köksskåp
    6.Marrimekoskålen
    7.Diskbänken och en lime
    8.Ikeas maskroslampa
    9.En ny badad o kammad Doris
    10.En liten ljuslykta från din turkosa period

    Blev det något rätt???
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Mina svar;)
    1 Fleecefilt
    2 Silverhjärta
    3 Bandyboll
    4 Mikrovågssiffra
    5 Skåpshandtag
    6 Marrimekkoskål
    7 Bänkskiva och en citron
    8 Din snygga lampa
    9 Söta Doris
    10 Ett vinglas

    Vilken rolig grej hoppas att jag klurat rätt på något Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Bild nummer sex är nog förresten skaftet på ett bestick ???? Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  5. Jag menar ju bild nummer fem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och inte bild nummer 6 det är ju Marimekkoskålen... Kram sanna

    SvaraRadera
  6. Haha nu e det min tur=)
    1 Lavalampa
    2 köksgolv med list o dammsugaredel
    3 Ljushållare
    4 Spisen, siffran på den asså...
    5 Dammsugare"pinnen" eller vad det nu heter....Ja dammsugar ju ALDRIG!!! Så tyvärr kan ja inte namnet....Hihih
    6 en glas skål
    7 Köksbänk med citron
    8 Lampan i vardagsrummet
    9 Doris
    10 Lampa från IKEA!!
    Alla rätt eller????? Ska bli GRYMT kul o se...

    SvaraRadera