måndag 14 februari 2011

"Glad Alla Hjärtans Dag!!!"


Jag hann knappt in genom dörren förrän jag hade 
två glada barn runt halsen som sa 
"Glad Alla Hjärtans Dag!!!"
Är det så man säger?
Jag har aldrig firat den här dagen så mycket, 
men har märkt att den är viktig för barnen.
Så då är det ju klart att vi ska uppmärksamma den här 
kommersiella dagen.
Min kära make hade köpt tulpaner till mig 
och jag i min tur bidrog med gele hjärtan och muffins, 
inte mycket men barnen blev glada!
Kanske är det, det som är grejen med den här dagen
att det inte ska behövas så mycket för att göra någon glad:))

Så med hopp om att göra er alla glada önskar jag

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!!!

2 kommentarer:

  1. Tack detsamma!
    Blommor är alltid härligt att få och gelehjärtan älskar jag. Här blev vi utan godis i dag - jag var dåligt förberedd och orkade inte cykla runt till byns alla affärer.
    "grattis på alla hjärtans dag" är väl ett utmärkt sätt att uttrycka sig på!
    kram

    SvaraRadera
  2. Visst e det kul med blommor..... ;)

    SvaraRadera