söndag 13 februari 2011

En kväll på stan...

...med goa vänner är alltid trevligt!!
Vi började med go mat & dricka på ställe som heter Bright.
Därefter begav vi oss till Nöjesteatern för att titta på Spamelot, jag
ska säga att det var länge sedan jag skrattade så mycket.
Det räckte att titta på Johan Glans miner så skrattade jag gott:)
En liten pubrunda blev det minsann också innan vi var redo att 
bege oss hemåt.
Tack mina härliga vänner för en trevlig kväll!!

Som synes har jag ätit gott och haft det trevligt så här en kväll på stan:))

4 kommentarer:

  1. Ojoj, maten såg sååååååå god ut, var den det osså???? =) Mycket snyggt upplagt var det. Ses i morrn. Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, det var längesen jag också skrattade så mycket, har tom träningsvärk i magen :) Go mat blev det, tack själv för en supertrevlig dag! Kram // Jane

    SvaraRadera
  3. vad skoj att ni njöt av god mat, varandra och en bra föreställning.
    Fasen vad det är gött att få skratta ordentligt då och då och få ont i magmusklerna som jane skrev.
    SV: låter nice med soffhäng och förhoppningsvis bra film hos er också. Dags att laga middag här med för att sen släntra tillbaks till soffan.
    Kram tills i morgon!

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha haft en kanonkväll:) HÄRLIGT.. Kram Kram

    SvaraRadera