lördag 26 februari 2011

Blandad kompott!

Dagen på innebandy cupen igår var jätte kul.
Tyvärr gick det inte så bra som man hade önskat:(
2 vinster och 4 förluster, men som en stolt mamma till målvakten
måste jag ändå säga att Hannes var super duktig.
Han gjorde många snygga räddningar och de förlorade 
med högst 2 mål så det var ju såååå nära:((


Kvällen spenderade jag hos Susanne i Trelleborg, 
där vi blev bjudna på super god mat och trevligt tjejsnack.
Vi avslutade kvällen på puben Två lejon.
Ett litet glatt tjejgäng!
Min kära svägerska till höger och hennes syster till vänster!
Jag och värdinnan för kvällen på Två Lejon!

Idag tar vi det lugn här hemma, Doris är trött 
efter gårdagen lek med kusinhunden Aliz och 
har hittat sin plats för vila:)
Ibland undrar jag om hon är en hund eller katt?

Skridsko åkning med barnen och grannarna
har det också blivit den här lördagseftermiddagen.
Men eftersom jag är Bambi på hal is så valde jag att 
stå stadigt på fötterna i mina skor innan jag småfrusen gick hem igen!

Ikväll blir det god mat och mys med familjen!!
Trevlig lördag gott folk!!

3 kommentarer:

  1. HIHIHI Doris har nog många gener från kattsläktet ser det ut som! Ha en skön helg! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Exakt så ligger våra osså? Kan det vara ett fenomen för små hundar???
    Kramar Sarah

    SvaraRadera
  3. Du gjorde rätt att gå hem, det var himla kallt! Trevlig lördagskväll på er! Kram Jane

    SvaraRadera