fredag 11 februari 2011

4 veckor!!


Nu är det fredag igen och visst är det härligt!!
Konstaterade just att det är minsann lite jubileum här. 
4 veckor på bloggen!! 
Inte dåligt:))

Tänk att jag har haft något att skriva om i 4 veckor. 
Kanske har inte allt varit så intressant men jag tycker att det är otroligt 
kul att skriva, något jag faktiskt inte visste om mig själv.
 Jag vet också helt säkert att allt inte blir rätt med stavningen och 
grammatiken och så, men vad gör väl det.

Hannes kom med en bra fråga härom dagen. 
Han sa -Vem vill läsa det där?
Ja, inte vet jag, sa jag.

Men jag skriver ju igentligen bara för min egen skull och för att 
det är kul att skriva inte för att andra tvunget ska läsa.
Men jag har då kommit på att jag tycker det är jättekul 
när andra läser min blogg och roligt när jag får kommentarer.

Vi får väl se hur det blir i fortsättningen men fortsätta det 
kommer jag, eftersom det är så roligt!!
Ännu roligare hade det då varit om jag
lyckades få fler kommentarer!!
Ja, jag får väl klura på den ett tag:))

Jag önskar er alla en riktigt mysig fredag, så ses vi snart igen!!


9 kommentarer:

  1. Tack detsamma Helena, du kan hälsa Hannes att jag vill gärna läsa och jag försöker kommentera så gott det går :) Ha nu en riktig go fredag för det ska jag ha. Vi ses i morgon! Kram // Jane

    SvaraRadera
  2. haha, jag vet hur det. jag får sällan kommentarer heller så jag vet ju inte om det e ngn som läser, så jag har lagt in en besöksräknare så jag kan se hur många det e som e inne o tittar :-))
    det e alltid kul med kommentarer,positva o negativa :-)
    trevlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Tack Jane, du är underbar!! Vi ses imorgon<3

    SvaraRadera
  4. Lisa, jag får skärpa mig:)) Skulle skriva en idag men fann inte orden, du förstår säkert varför.
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  5. Visst är det kul. I början hade jag en bloggbok där jag klurade på olika inlägg - det har jag inte längre.
    Grattis till dina fyra veckor hoppas det blir många till, det är roligt att få ännu mer inside än vad jag redan får och det blir ju en del ha, ha!
    Ha en skön fredagkväll!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Det är härligt att läsa din blogg <3 Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Det är jätte roligt att läsa det du skrivet, men jag är inte så bra på att kommentera. Grattis till de 4 veckorna.
    Tack du för komplimangen som du nyss skickade!!! NOT haha. Ha en trevlig helg/Maj-Lis

    SvaraRadera
  8. Visst är det skoj. Jag har det som en dagbok och är jätteglad att det finns de som tycker om att titta in hos mig.

    SvaraRadera
  9. GRATTIS... Jag tycker att det är super att läsa din blogg:)Kram Kram <3

    SvaraRadera