onsdag 2 februari 2011

I Mååål !!!

Jag har sedan efter sommaren gått på viktväktarna i hopp om att 
jag skulle kunna få bort dom där trivselkilona som jag gått runt med.
Jag har tagit det sakta men säkert, gjort uppehåll under julen osv.
Men idag tänkte jag, att jag har min stora chans.
Utan mat i två dagar måste det ju hänt lite:) 
Så efter en snabb dusch och en "massa" smink
(vill ju se pigg & fräsch ut).
Åkte jag ner till viktväktarna.
  Och det hade hänt!!
Så nu är jag I Mååål!!!
Nu ska jag "bara" hålla det här i 6 veckor sen är jag guldmedlem.
Det här är vad jag fick för att jag varit så duktig:(

Tråkig gåva, eller hur?
  Visst hade det varit roligare om jag fått den här:))

2 kommentarer:

  1. Men grattis, håller med om att tårtan ser roligare ut än det där andra du fick vad det nu är.
    SV:Det skall bli roligt att ha dig tillbaka i morgon, men mitt sömndilemma har jag haft i flera veckor, det är lite märkligt och speciellt trist att ligga och titta i taket när det är så skönt att sova. Det är knas!
    Vi ses i morn.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul att du uppnått målet Helena! Jag hade också hellre tagit tårtan :)
    Kram Jenny B

    SvaraRadera