onsdag 16 februari 2011

2 timmar....


sov jag idag när jag kom hem!!
Det är inte klokt, 2 timmar!!
Men jag tror jag behövde det.
Jag har känt mig trött och sjuk hela dagen på jobb.
Så klok som jag är tänkte jag att det är minsann min plikt 
att gå och lägga mig och strunta i all tvätt som bör 
strykas och golven som behöver dammsugas.
Ja, det är min plikt att se till att jag är pigg och fräsch
imorgon så jag kan gå till jobbet utan problem.
Och det hjälpte!!
Jag känner mig mycket bättre!!
Och vad gör väl det att tvätten och golven 
finns kvar, det lär ju inte springa bort:))

3 kommentarer:

  1. Vilken tur att du sov ett "slag". Du behövde det. Tack vare det ses vi i morrn=) Kramar

    SvaraRadera
  2. Skönt att din lilla tuplur gjorde susen! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Du e klok Helena... Hoppas att du känner dej bättre.. Kramar till dej <3 från Sanna

    SvaraRadera