söndag 27 maj 2012

En så´n härlig dag!!!

Vi hade igår när vi firade av Johnny som fyllt 40!!

Vi tog tåget in till Malmö
För att äta en super god lunch på Mello yello!
Grabbarna med Födelsedagsgrisen till vänster...
...och deras underbara fruar!!! 
 Min lunch...en underbar chévretoast!
 Sen blev det en Strawberry daiquri till efterrätt:))

Mysigt att bara sitta och snacka och titta på folk, samtidigt som 
vi visste att barnen roade sig tillsammans på hemmaplan:))
Det här kan man lätt göra om:))

Vi fortsatte sen kvällen tillsammans med barnen med en 
lättare middag och ett hejdlöst hejande på Loreen!!!

Och tänk...det hjälpte!!!
Det är bara att säga Grattis Sverige och 
alla skattebetalare, för nu lär väl den behövas höjas 
för att kunna betala för hela det här spektaklet:)) 

Men bra är hon!!!!

Dagen idag kommer att blir väldigt lugn och tyst, 
något de i min närhet säker uppskattar:))
Jag har nämligen med hjälp av en dum förkylning tappat rösten:((
Så, ni som känner mig kan säkert förstå min desperation.
Jag har liksom inte så lätt för att vara tyst......
tur att jag kan "prata" av mig här:)))

Sen är det ju morsdag idag!!
Det är inget vi firar i min familj med pompa och ståt 
och i skrivande stund har mina barn inte sagt 
något ännu, men det kommer nog:))

Jag vill iallafall säga Grattis till min lilla mamma
Grattis mamma, tack för du finns!!!

1 kommentar:

  1. Strawberry daiguri e oxå min favvis:-)

    Grattis på morsdag till dej!
    Mina barn e inte hemma så jag har inte hört ett ljud, men "lilla" sonen kommer i kväll o dottern flyttar snart hem igen :-)

    kram:-)

    SvaraRadera