lördag 12 maj 2012

Jag hinner ingenting:((

Lördagen liksom bara swichar förbi:((
Jag som skulle anta en utmaning som jag fått. Men, men den finns ju kvar tills imorgon:))
Ja och lite har ju faktiskt hänt här idag:))
Medan mannen duktigt bytt en ny sträcka panel har jag och Julia varit och shoppat, sen blev det slingning av hennes hår.


Så det är ju inte så att jag har legat på soffelocket och latat mig.
Tur jag att jag iallafall hinner med gottiheter som det här:


Trevlig lördagskväll på Er!!
Själv väntar vi in grannarna på en liten drink, hur mysigt som helst!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Shit Helena!!!! Orkar du mer gottigheter efter i går???? Ja rullar fram fortfarande :)

    SvaraRadera
  2. Ibland undrar jag om helgens timmar försöker att slå världsrekord i snabbhet mot veckotimmarna!Lite kul med shopping och god drink! Kram Malin

    SvaraRadera