söndag 13 maj 2012

En kul utmaning!

 Jag fick en kul utmaning härom dagen och här kommer mina svar på denna!!!

1. Du gör en Bridget Jones och kommer till en fest och upptäcker att det bara är du som har klätt ut dig. Vad gör du?
Låtsas att jag tillhör underhållningen!

2. Vad önskar du att du hade uppfunnit?
Ett piller som jag kan ge familjen när de är hungriga, så att jag slipper att laga mat när jag inte känner för det:))

3. Nämn tre saker som du är bra på.
Slappa, Sola, Sova (alla på S, inte dåligt)

4. Om du var elitidrottare, inom vilken gren hade du varit då?
Har aldrig funderat på den, för det lär ju aldrig hända:)) Löpning, kanske??

5. Bästa teveserie någonsin?
Vänner

6. Vilket stjärntecken är du?
Vattuman

7. Hur ser ditt drömboende ut?
Stor våning med takterrass!!

8. Om du fick lov att hoppa in i en film och vara en av huvudpersonerna där, vilken film hade du valt och vilken huvudperson hade du velat vara?
Grease, Sandy

9. Frukt eller grönsaker?
Frukt!!

10. Vilken är den bästa veckodagen?
Lördag!!!!!!!!

11. Vilken är din favorithögtid?
Hmm, den var klurig...måste nog säga midsommar för då är det ju iallafall sommar:))

Så då vet ni lite mer om mig, hihi!!!

1 kommentar: