lördag 5 maj 2012

Uppe med tuppen!!!




Blir lätt så när man lägger sig 10 på kvällen:))
Men det gör absolut ingenting, för nu sitter jag här och njuter och svettas av efter min löparrunda och resten av familjen sover fortfarande.
Så mycket snabbare lyckades jag inte idag, jag slog min tid med 3 sekunder, hihi:))
Men 622 kalorier är förbrukade och det är ju inte fy skam!!
Och fler lär det väl bli när jag efter en skön dusch ska ut och shoppa bikini med dottern. Kanske även några gråa hår. Nej just det, det kommer ju inte att synas under min nya hårfärg:))))

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Ny hårfärg?? Vill se!
    Dessutom blev jag din 40 000:e sidvisning!!!
    Hurraaaaaa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tror jag det:))
      Jag kan ju säga så mycket att det är en av grundfärgerna och då har jag varken blått, gult eller grönt hår:)))
      Tack för att du blev min 40 000 besökare!!!

      Radera
  2. Vilken av skalan röd är det? Är det Babsans rosa eller tomtens röd Kram majlis

    SvaraRadera
  3. Vi kommer att hänga i fönsterna imorgon när du kommer till jobb! NYFIKNA som jag/vi är <3 Hoppas att det gick lika bra med shoppingen som med löpningen! Kram Malin

    SvaraRadera