lördag 19 maj 2012

Resfeber:))

 Nu börjar den smyga sig på:))
Efter en supertrevlig kväll med min bror och hans familj har
vi ordentlig resfeber här hemma!!

Men visst är det mysig med den här tiden innan:))
Allt planerande och all denna längtan.
Jag går liksom bara och myser:))
Ja, när jag då inte stressar upp mig för att jag
snart ska behöva packa:((
För ärligt talat är nog packa något av det värsta jag vet:((
Ja, förutom krig, svält, pedofiler, våldtäktsmän, mördare
och sån´t där annat hemskt.

 Hmmm, jag längtar!!!!!!!


Förresten är det någon som sett solen idag????

2 kommentarer:

  1. Längtan är verkligen halva nöjet!
    I morgon kommer solen har det äntligen lovats. Jag tänker vara utomhus precis hela dan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är något härligt med att få längta, halva nöjet :-)

    Solen fanns i Trosa igår (lördag) och även idag söndag. Underbart!

    Ha en fin dag

    SvaraRadera