söndag 23 oktober 2011

Något har hänt...

...med mig!!
Jag måste börja med att erkänna att jag aldrig 
varit speciellt intresserad av sport.
Går det någon stor viktig match i fotboll eller ishockey på tv,  
så tittar jag men det är nog så långt mitt intresse för sport går.
Sen att jag tycker det är kul när Hannes spela innebandy 
är ju inte så konstigt.
Tror att det kvittat vad ens barn sysslar med för sport, 
man hade varit där och hejat oavsett.
Hannes och hans lag spelade idag en toppen match 
mot Höllviken och de vann med 7-5.
En riktig rysare.
Sen var vi bara hem om för att äta för sen började A-lagets match.
Vad är det då som har hänt??
Jo, jag tycker det är super kul att titta på dessa matcher.
Vilka killar, vilket ös, vilken kämparglöd:))
Hade önskat att jag haft lite av den där kämparglöden, 
vilken känsla det måste vara:))
A-laget vann också ikväll, 5-4.
Så idag har det verkligen varit Svedalas dag!!!
Och jag ser redan fram emot nästa gång jag får sitta där på läktaren 
och heja fram våra duktiga spelare i Ibs Svedala .

1 kommentar:

  1. Ja Innebandy är en rolig, spännande och fartfylld sport! Linnea har också spelat match idag mot Palmstaden. Det var otroligt spännande, de vann med 2-1, och jag kunde knappt sitta still på läktaren :)) Kram Camilla

    SvaraRadera