fredag 14 oktober 2011

Hemlig vän:)

Jag har fått en hemlig vän på jobbet:))
I två veckor ska hon lägga saker och ting i min påse som är relevant för mig och våra samtal. Är jag skicklig ska jag kunna räkna ut vem det är efter de här två veckorna:)
Jag har också fått en arbetskamrat som jag är hemlig vän till:)) Kan inte avslöja vem det är, men det känns som om det kommer att bli en massa tissel och tassel på jobb nu i två veckors tid:))
Det är så skoj när där ligger något i sin påse och det här hittade jag idag.
Ingen dålig inledning!!


Tyckte först, wow den här personen känner mig väl.
Vin och godis, det kan ju inte bli bättre. Sen kom jag på att alla vet ju att jag älskar vin och godis:)) så jag har ingen aning vem min hemlige vän är.
Men jag lovar, det ska avnjutas med andakt;)
Önskar Er alla en härlig fredag!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: