onsdag 26 oktober 2011

Ups!!!

I min hemliga påse på jobb låg idag surt godis:))
Jag tror att min hemliga vän känner mig rätt bra, jag älskar surt godis!!
Fast jag har fortfarande ingen aning om vem det är och imorgon är det sista dagen så det hade ju varit kul att kunna avslöja vem det är;)
I vilket fall som helst tänkte jag ta EN godisbit från påsen på vägen hem.
Men Ups, något hände!!
För innan jag var hemma var hela påsen slut:(
Hur gick det till, jag skulle ju bara ta EN bit;)))


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. HIhihihi Du tog väl bara EN godis påse? Hoppas att dom smakade bra! Men mina algrensbilar är oxå och imorgon får vi reda på våra hemliga vänner! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade godiset.... Det var verkigen bra jobbat att äta upp dom på en halvtimme;) Kramis

    SvaraRadera