torsdag 13 oktober 2011

En så'n dag:(

Ja, ni har nog alla varit med om en så'n dag då allt går emot en.
Och idag är det tydligen min tur:(

På jobb lekte vi med fingerfärg så nu har jag knall rosa franska naglar, inte så snyggt kan jag meddela:(

Mannen ringde vid lunchtid och sa att dottern åkt hem med kraftig migrän, så det var bara att sätta sig i bilen och åka hem:(

Väl hemma, sätter jag mig (mellan dotterns kräkningarna) i köket med ett kaffeglas. Klumpig som jag är lyckas jag välta ner det på golvet och jag har ett högt bord så ni kan tro det blev en hög smäll med kaffe och glasskärvor överallt:(

Men olyckorna kommer väl tre åt gången, så då var det förhoppningsvis klart för den här gången:))




- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Känner igen klumpighetskänslan - den går jag med varje dag känns det som. Glömmer jag inte matsäckar så glömmer jag en massa annat.
    Vår utflykt idag gick däremot utan problem - skönt!
    Då tycker jag det är värre för er idag. Stackars Julia. Du får hälsa henne så gott att jag tycker förfärligt synd om henne.

    Hoppas det går över snabbt och att vi ses i morgon!
    Kram till er båda

    SvaraRadera
  2. Det blir en ny o förhoppningsvis en bättre dag imorgon! Kram Malin

    SvaraRadera