söndag 30 oktober 2011

Lång dag:)


Tänk att en timme kan göra sådan skillnad.
Jag märkte redan i förmiddags att om jag inte bli uttråkad denna långa dag är det nog bäst jag sätter fart och hittar på något;)
Så jag ställde mig en stund i köket och det blev några



Rimbo bullar...



...och "andra bullar"...



... och kasslergryta till kvällens middag:)

Inte illa när klockan bara är kvart i tre:)
Nu ska jag sätta mig ner med en kopp kaffe och en bulle, sen blir det nog inte många knop till idag för min del!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det var ungefär vad jag också hittat på i dag- bakat och lagat Marias kyckling i ugn.
    Nu blir det fika här också.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. Oj Det var länge sedan jag bakade rimbo bullar! Kan du ta med receptet nån dag!Ser mumsiga ut! Kram Malin

    SvaraRadera