söndag 9 oktober 2011

Svettiga & Taggade!!

 Så var det då dax för Hannes första 
innebandymatch för säsongen.
 Det var svettigt på läktaren idag kan ni tro:)
Ibland tänker jag, stackars barn som har så taggade föräldrar:))
Men det är klart att man lever sig in i matchen och 
att vara mamma till målvakten är inte lätt.
Tur att jag har ett starkt hjärta för det höll på att stanna mer än en gång:))
 Tyvärr gick det då inte så bra för killarna idag, 
men jag är otroligt stolt över Hannes insats!
Det var bara konstatera att idag var det andra laget bättre.
 Fördelen är ju att det var första matchen, 
så killar det är bara att komma igen!!
Och då kommer jag att sitta där på 
läktaren och skrika igen!!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det svårt att hålla tyst på läktaren! Linnea spelar oxå innebandy och jag får ofta "bita" mig i tungan och det blir ofta spännande:-) Kram Camilla

    SvaraRadera