tisdag 22 mars 2011

Utmaning!

Jag har fått en kul men svår utmaning av Monica.

Åtta sanningar om mig själv ska jag få fram.
Inte lätt ska jag säga, men jag gjorde ett försök och så här blev det:))

  1. Tycker inte om att ha rörigt. Gäller dock inte skåp och garderober, eftersom jag hatar att röja och städa där det inte syns:(
  2. Älskar trädgården. Att sitta och sola i alltså, inte att påta i.
  3. Är fruktansvärt petig med mitt hår. Mår dåligt om jag inte får till det.
  4. Mitt drömjobb är att vara lyxhustru och jag tror att jag hade varit som klippt och skuren för det:))
  5. Är oerhört fett rädd och får hicka om jag hör att där är smör i maten/kakorna.
  6. Är alldeles för tävlingsinriktad för mitt eget bästa. Måste lära mig att allt inte är en tävling.
  7. Jag ville bli bartender när jag var ung.
  8. Är en livsnjutare, tycker om allt i livet som är av godo: Män, barn, solen, resor, lösgodis, vin, pengar och jag hade gärna haft mer av allt förutom man och barn då förstås, där är jag nöjd! 
Ja där var mina åtta sanningar, säkert ingen
överraskning för dom som känner mig:))

Efter en dag som denna och när alla vårkänslor svävar runt
måste jag bara få in våren i min trädgård.
Det känns som det är dax för:
Får se vad som kan hinnas med i helgen, men nu är jag sugen:))

2 kommentarer:

  1. Shit ja den hade ja glömt....Nu får ja klura på mitt ju. Och nej inget kom som någon större överraskning=) Kramar

    SvaraRadera
  2. Nr: 5 det är det jag har trott hela tiden - att du blivit skrämd av en ost när du var liten...
    Nr: 8 Att du sen är en livsnjutare är ett underbart sundhetstecken, ge aldrig avkall på det!
    Nr:7 den talangen tycker jag vi sett för lite av (och då pratar jag inte caiprinha, den drinken räknas inte)
    De andra sanningarna hade jag lite koll på. Kul att du tog dig tid.

    Kramar

    SvaraRadera