torsdag 31 mars 2011

Jag har ångest.....

....för en hel del just nu:(
  1. Jag ska packa, jag hatar att packa:( Älskar att åka bort, men hatar att packa. Hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig i Prag????  Tror jag måste packa ner hela garderoben!!!!!
  2. Mina föräldrar ska passa barnen och bo i vårt hus, vill ju att här ska vara rent och fint. Så samtidigt som jag ska försöka packa, springer jag runt som en galning och försöker få det just rent och fint!
  3. Hur kommer det att bli med våra barn? Kommer de, fast de fått en massa förmaningar råka i luven på varandra hela tiden? Nej, de kommer nog aldrig att klara av att vara vänner en hel helg. Vi får nog räkna med att det här är första och sista gången vi åker iväg utan barnen så länge de behöver passning:(
  4. Sist men inte minst har den där naturliga känslan som en mor har, dykt upp. Tänk om det händer oss någonting.
Men eftersom jag egentligen inte är någon ångestbenägen 
person så ska jag nog ta mig igenom det här och 
njuta av en helt underbar weekend i Prag 
med våra goda vänner!!
 
 
 

    3 kommentarer:

    1. Du kommer att få en kanon helg Helena! Det är du/ni värda! Njut nu och ha det bra! Kram Malin

      SvaraRadera
    2. Förstår dig så väl, det är hela tiden dubbla känslor man brottas med.
      Hoppas ni har det superroligt och att ni får tur med vädret så att ni kan hänga på utecafeer och strosa runt överallt.
      Njut ordentligt och ha så kul.
      Många varma kramar Monica

      SvaraRadera
    3. Haha.... du är rolig du :) Men det verkar som om du har fått till både packningen och städningen. Så nu tycker jag att du häller upp ett glas vin och förbereder dig på en helt underbar helg med goa vänner :)

      Ses snart. Kram Jane

      SvaraRadera