lördag 19 mars 2011

Skor!!!


Idag har vi varit iväg gjort ett stort inköp skor inför våren!
Det är inte som förr när barnen blev glada för skor från skopunkten, 
och vi blev glada av att man fick tre par skor, men bara betalade för två.
Nej, nu ska det vara märkesskor!!
Jag förstår dem, men det var billigare förr:)
Men alla blev nöjda och det är ju huvudsaken.
Ja, förutom mannen då som fick en smärre chock när vi kom hem.
Det roliga var att han uppskattade att inköpet hade gått på 2000 kr 
och då hade vi köpt två vårjackor till barnen också.
Hm, man kan ju undra vilken värld han lever i:))

Julia valde ett par Converse & ett par Adidas
 Hannes valde ett par Converse & ett par Reebook
Till och med jag köpte ett par Converse, dock inte samma
som Julias (för det är ju pinsamt om morsan har likadana).
Mina är i mocka, men snygga ändå:))
Det bästa är att Julia och jag har samma storlek, så
vem vet jag kanske lånar hennes rosa någongång
för jag vill ju vara en cool mamma:))


4 kommentarer:

  1. ååå va jag e glad att mina barn inte har det problemet! De blir glada om jag köper skor på ICA... :-)
    Men var hittade du 5 par märkes skor för 2000 kr?

    SvaraRadera
  2. Klart du oxå ska ha ett par fräcka rosa!Dina i mocka var oxå tuffa, men lite färg är ju aldrig fel eller???? Vart har ni varit och handlat föresten? Ha en skön kväll! Kram Malin

    SvaraRadera
  3. TACK gode gud att mina barn fortfarande låter mig köpa skor på skopunkten=)
    Dina i mocka var SKITSNYGGA, man blev lite avis faktiskt=)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Ljusiga skor!! Converse är snyggt och bekvämt!!

    SvaraRadera