tisdag 15 mars 2011

Solen!!


Jag behöver solen!!
Varje vinter de senaste 6 åren har jag solat solarium.
Inte så mycket för att vara brun utan mest för att 
hålla mina envisa eksem i schack.
Men med vetskapen om att det inte är bra att sola
solarium och att man fortare blir rynkig:(
så har jag inte solat i vinter.
Men idag på jobb tittade jag mig i spegeln och då såg jag
små vita hudflagor på min svarta väst, fy så äckligt.
 
Det är lite som att välja mellan pest eller kolera.
Eksem flagnande hud eller rynkor?
Men på vissa är ju rynkor riktigt sött:)


Så det blev en stund i solariet och vem vet, 
kanske blir jag lika söt i mina rynkor:))

1 kommentar:

  1. Rynkor på andra kan vara både charmigt och snyggt.
    Mina egna rynkor, de gillar jag inte alls.
    En lösning kan ju vara en VIT väst istället för den svarta...

    Pest eller kolera?
    Alltid brottas man med något, det är aldrig så att allting
    samtidigt är bra.
    Synd!

    SvaraRadera