lördag 29 januari 2011

Grått, trist & blekt...

...det är verkligen så det känns i dag:(
Tittar jag ut är det grått, grått, grått:(
Tittar jag ut på naturen är det trist, trist, trist:(
Tittar jag i speglen är det blekt , blekt, blekt:(
Jag längtar till sommaren när det är ljust och grönt
och när jag inte är så blek!!!
Jag sitter och tittar på semesterbilderna från förra sommarens Turkiet resa, 
samtidigt som jag peppar mig själv 
-Helena, det kommer en ny sommar med sol & värme.
Men fram tills dess får jag nöja mig med att frossa i alla varma glada sommar minnen!!

4 kommentarer:

  1. Stiligt bildcollage, är det picnik eller har du hittat något annat spännande?
    Ni är riktigt bruna och fina och med all säkerhet kommer det att hända igen.
    Ha en mysig lördagkväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp, det är picnik:) Tack vare dig!
    Lördagskvällen kom av sig lite, har precis fått gå hem från goa vänner, Hannes kräktes den stackaren:((

    SvaraRadera
  3. Och jag som tyckte att Monica var brun när hon kom hem från Egypten....Men du var rätt så brun du osså=) Krya på Hannes=) Inte kul att kräkas...

    SvaraRadera
  4. Ja, det är svårt att tro att man kan bli så brun, nu när man är så blek;)

    SvaraRadera