måndag 24 januari 2011

Gröna fingrar...

...kan jag verkligen inte skryta med. 
Jag har insett efter många år av förtvivlat kämpande att det här 
med blommor och gröna växter inte är min grej.
Därför finns det mest konstgjorda gröna växter i vårt hus nuförtiden. 
Naturligtvis inte det vackraste som finns, 
men ska man väjla mellan konstgjort och grönt eller äkta och vissnande växter 
så får det allt bli konstgjort och grönt för min del!
Det är inte så att jag inte gillar blommor för det gör jag 
och min favorit så här års är tulpanen.
Så i lördags fick jag en underbar bukett vita tulpaner av min mamma, 
hon känner mig rätt bra min mamma för just vita tulpaner är det vackraste jag vet!!
Men så kommer jag hem från jobb idag och buketten bara hänger :(
VAD GÖR JAG FÖR FEL????
Inte ska man väl behöva ha Gröna fingrar för att klara av en bukett tulpaner?



1 kommentar:

  1. Byt vatten ofta, ställ den ute i uterummet när ni inte är hemma :) Kram Jane

    SvaraRadera