lördag 15 januari 2011

Ikea besök!!

Idag åkte vi hela familjen till Ikea och det är en upplevelse bara det!
Vårt stora badrum behöver en uppfrächning och i väntan på den stora renoveringen så kan man ju faktiskt fixa till det med små medel. Så det blev en ny byrå, blommor och en liten lykta.
Nya handukar och matta inhandlades i Ullared förra veckan.
Jag blev så nöjd med resultatet samtidigt som jag igentligen vill totalrenovera badrummet, men allt har väl sin tid antar jag.
Vi har också upptäckt på den sista tiden att vi har det väldigt mörkt i vardagsrummet  
(kanske bero på åldern, men det är det ingen som vill erkänna).
Så det fick bli en lampa, den heter maskros och gav ett mysigt sken med hjälp av en dimmer.
Det är så kul att få shoppa och fixa till här hemma.
Dessutom gillar jag Ikeas saker eftersom de inte kostar så mycket, så när man är trött på det - åker det ut!!

5 kommentarer:

  1. Vad fint det blev. Ni kan vänta med renoveringen nu tycker jag :) Säg till Jocke att kliar det i fingrarna så kan han börja ta air hockey spelet och sen finns där ingen återvändo på övervåningen ;D. Snygg lampa också, blev pricken över i:et! Kram Jane

    SvaraRadera
  2. det blev ju bra :-)
    alltid kul att shoppa

    SvaraRadera
  3. Amen det e ju på pricken en sån lampa ja vill ha ju.........

    SvaraRadera
  4. Vill börja med att säga.... sååååå roligt att du har börjat blogga... Det ser riktigt fint ut... och den lampan e ju skitsnygg.. Ikea e bra:) Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Hej min bästa arbetskamrat!
    Var inne och sneglade hos Sanna och då låg du där i blogglistan.
    Ha, ha vad kul, nu kan jag titta på dina små förändringar hemma och inte bara höra om dem. Lampan är jättefin och sprider ett fint sken omkring sig.
    Ha en skön söndag - ses i morgon!
    Kram

    SvaraRadera