lördag 2 november 2013

Hårt arbete!

Ja, idag har jag jobbat hårt!
Morgonen började med en kvällsposten runda med dottern.
Det "piss" regnade och det hade ju varit synd om tidningarna 
och dottern om de hade blivit blöta.
Själv satt jag varmt och torrt i bilen, hihi!!
Men å andra sidan tjänade jag ju inga pengar heller:))

Sen var det dags att få in all ved i vedskjulet.
Jocke placerade sig som vanligt inne i vedskjulet.
Torrt och bra ska han ha det:))
Haha, skoja bara!!
Han är bäst på av "lava", så då blir det jag som får stå i regnet:))
 Efter en stund kom även sonen ut och hjälpte till<3
Och nu är vi färdiga, så skönt!
Det är värt lite slit faktiskt, nu kommer det att bli många 
sköna värmande stunder framför brasan i vinter!

Efter så hårt arbete tror jag ska kolla soffan med ryggen en stund.
Ska ju på partaj i kväll så det gäller att vara utvilad, hihi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar