tisdag 5 november 2013

Mer otur:(

Nu när det äntligen löst sig med vår bil, ja vad händer då???

Tvättmaskinen gick sönder:(
Idag så slutade den helt att fungera mitt under en tvätt.
Så det var bara att ta ut den dyngsura tvätten för att upptäcka att trumman satt helt fast. Den gick inte alls att snurra på:(

Men som tur är har jag en händig man och han lyckades rädda tvättmaskinen ännu en gång:))
Jag tror minsann att den har 9 liv;))


Det var ett par trosor som lyckats ta sig in under trumman:(


Inte mycket kvar av dem inte;)
Ja, jag vet!
Jag måste börja använda tvättpåsen mer;)

Så nu vill vi inte ha mer otur, bara så att ni vet!!!
För det måste ju vända någon gång, så då kan det ju lika bra hända NU!!!!!
Får jag välja tar jag gärna en mångmiljon vinst, hihi!!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: