onsdag 27 november 2013

Julbord!

Då var årets första julbord avklarat och antagligen 
årets sista också, iallafall för mig.
Jag är ju inte så himla förtjust.

Vi blev i vilket fall som, sugna på att prova IKEAS julbord.
För det har vi aldrig gjort förut.
Vi var så smarta, tyckte iallfall vi:))
Att vi bjöd med pappa (och mamma, såklart), som
en födelsedagspresent till honom:)
Lika svårt varje år att veta vad man ska ge.
Men julmat och att umgås med oss gillar han, det vet vi!
Så jag tror att det här blev uppskattat, även om det bara var på IKEA;)
Han ser ju rätt nöjd ut iallafall, min pappa!!
Till och med jag tyckte att det var gott.
Dessutom var det ju väldigt prisvärt och det gillas;)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för ett gott julbord och trevlig samvaro med Er alla.
    Upplevelser i födelsedagspresent är perfekt.
    Kram från oss båda

    SvaraRadera