måndag 18 november 2013

Godmorgon Måndag!!





Idag har jag en riktigt mysig måndagsmorgon!!
Barnen har nämligen studiedag idag.
Hannes är iväg med Jocke och åker lastbil och Julia ska med mig på jobb för att mysa med de små.
Ups, vilket jag nu kom på att jag glömt meddela jobb.
Aja, i värsta fall får hon väl sitta i bilen:))

Nu sitter jag iallafall och njuter av mitt kaffe och är ganska nöjd med att denna helg är förbi.
Missförstå mig nu rätt.
Det är kul med kalas och gäster men nu när det är gjort är det skönt att softa till det lite igen:))

Ikväll ska jag iväg på bokklubbsträff och det är lugnt, mysigt och gott kan ni tro:))

Trevlig Måndag på er!!
Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Det vara bara mysigt och roligt att Julia var med! Hon är så duktig! Kramar

    SvaraRadera