fredag 22 november 2013

Nu är det bestämt!!!

Vi ska åka iväg över julen!!!

Så kul det ska bli, men konstigt nog vaknade en tanke som jag aldrig trodde att jag skulle få.
Jag som i många år sagt att jag inte är så förtjust i julen och att jag skulle kunna skippa den helt, har gått och blivit julsugen.
Haha, är det ett ord ens??
Julsugen:)))



Frågan är då???
När är det okej att sätta upp stakar och stjärnor i fönstren redan nu?
Jag har sett att några redan gjort det, men jag brukar ju vara den som tycker att det inte ska göras förrän första advent.
Vad tycker grannarna om jag börjar redan nu?
Inte för att jag egentligen bryr mig.
Men vi ska ju faktiskt inte var hemma över julen och jag måste ju hinna njuta, eller hur????
Vad tycker ni får man tjuvstarta????

- Posted using BlogPress from my iPad

4 kommentarer:

  1. Så kul att åka bort över julen - var åker ni?

    SvaraRadera
  2. Klart att man får tjuvstarta!!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Klart ni kan sätta upp stakarna redan nu så att ni får njuta medans ni är hemma :) //Jane

    SvaraRadera
  4. Klart man får tjuvstarta!
    Här hemma klädde vi plastgranen redan förra helgen, haha.
    Folk tycker vi är lite tokiga, men det bryr jag mig inte ett dugg om.
    Älskar julen!
    Och december går så himla fort, och jag vill ju hinna njuta!! :)

    Kör på!
    Vart går resan förresten?

    SvaraRadera