lördag 6 oktober 2012

Säg aldrig, ALDRIG!!!

Att jag inte lär mig:((

Det var inte många dagar sen som jag sa till min arbetskamrat
-Att sådana skor får min dotter aldrig!

Hmmm, ja ni kan ju gissa:))

Vi var och shoppade på Entré idag och dottern ville såklart 
ha sådana skor som alla andra tonåringar vill ha och 
fast jag tidigare på morgonen sagt nej så....
Jaja, får trösta mig med att de var "gratis":))
Skopunkten är bra ibland:))

Restaurangbesöket med min farbror och hans fru var supertrevligt!!
Vilken lyx att komma till dukat bord med god mat och gott vin.
För att inte glömma bort supertrevligt sällskap!!!

 Kan ni tänka er att jag lyckades att sätta i mig hela den här efterrätten:(
Inte bra, inte bra alls:(
Men god var den, ska leva på den länge, haha:)))
 Tur det blev kroppsarbete när jag kom hem från shoppingturen:))
Kanske har jag lyckats förbränna iallafall
en liten del av den där efterrätten:))
Nu är all ved inkörd i vedskjulet och jag är bra mör:(
Inget bra för en gammal tant med tennisarm och dålig höft:)))

Det får bli lugnagatan resten av dagen med god mat och gott vin (igen), hihi!!!

Trevlig lördagskväll på er!!!!!

2 kommentarer:

  1. HIHIHIHI Att man aldrig lär sig att aldrig säga aldrig!
    Ha nu en skön lördagskväll och mys med familjen!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Du går också i livets skola,kram och vi hörs

    SvaraRadera