torsdag 11 oktober 2012

Fan Fan Fan!!!!!

Jag har bitit av en tand:((((
Halva tanden är borta och den gamla fula lagningen är helt blottad.
Ända fördelen med detta är väl att just få bort den lagningen om nu tanden går att rädda.
Fan Fan Fan!!!!
Så nu måste jag ringa tandläkaren imorgon för det här gör ont 
och ni ska veta att jag har inte känsliga tänder.
Jag brukar till och med somna hos tandläkaren:)
 Nej, jag är inte alls pjåkig med att gå till tandläkaren, 
om jag nu bara hade haft tid med det.
 
Sen är ju frågan...vad kostar det här kalaset???
Jag har tandvårdsförsäkring, men tar den detta???
Fan Fan Fan:((((

 

2 kommentarer:

  1. Usch och fy.lider med dig! Har aldrig råkat ut för det men usch va jobbigt det måste vara! Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej hur gick det? Fick du ngn tid? Kram från oss

    SvaraRadera