söndag 28 oktober 2012

Jag mår prima!!

Inte dåligt så här dagen efter att jag släppt loss på dansgolvet på ett av Malmös dansställe:))

Tre pinglor redo för att rocka loss!!!


Ni kan tro vi hade kul och ännu roligare hade jag nog åt alla andra:))
Alltså vilka "pukon" det finns där ute!

Efter en skön och välbehövlig sovmorgon har det blivit skogspromenad och kaffefika med La Familia:))
Nu stundar soffmys och lite gottigheter, barnen har ju dock lov och då måste man ju lyxa till det litegrann:))

Skön söndag på er!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Men du har ju inte lov, du får hålla dig ifrån allt som heter godis:)

    SvaraRadera
  2. Haha, det gjorde jag också, för jag åt glass i stora lass!!!!
    Ha nu två sköna dagar så ses vi nästa vecka!!!

    SvaraRadera