lördag 27 oktober 2012

Nu laddas det .....

...inför kvällens festligheter!!!

Det är nämligen Girls night out ikväll!!
Som ska avslutas på "Swingan".
Och då gäller det att ladda för att orka med:))
Pasta med parmesan!!
Med det i magen orkar jag nog dansa natten lång:))

Dessutom har jag varit så duktig när jag lät mannen 
välja klinkers på Hornbach helt själv. 
 Jag stod helt tyst när han dividerade med sig själv.
Jag fick bita mig i tungan, för det är inte lätt att inte framför sin åsikt.
Men det gick:)
 Mannen klarade det bra han med och jag kan erkänna att jag 
gillade hans val så det blir säkert superfint!!

Så nu får det bli lite vila så här efter maten, är ju dock lite sliten 
efter en supertrevlig kväll hemma hos familjen T igår.

Sen kräver det nog en stor kraftansträngning för att få denna 
trötta och slitna kvinna till att bli vacker inför kvällen:)) 
För det där med naturlig skönhet funkar inte hos mig:)) 

See you later alligator!!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar