torsdag 25 oktober 2012

Plötsligt hände det:))


Det första är att mannen min har tagit bort den gamla fula klinkern under kaminen 
och han frågar mig vad jag har tänkt mig nu istället.
Och hör och häpna jag säger...

Det kvittar mig bestäm du!

Alla som känner mig, vet att jag ofta har ganska bestämda åsikter 
om saker och ting och att jag gärna framför dem. 
På gott och ont då förståss, men så´n är jag:)
Take it or leave it!!

Så plötsligt hände det!! 
Jag hade inga starka åsikter att framföra.
Och vi blev nog lika paffa bägge två:))

Det andra som är minst lika häpnadsväckande, 
är att jag ska iväg och spela innebandy:))
Men ett gäng tanter tjejer:))
(Dessutom klockan nio på kvällen, då brukar jag ju sova)

Och jag som är en ensamvarg när det gäller träning.
Jag gillar att sätta lurarna i öronen och bara ge mig ut ensam i löparspåret!
Att göra det när jag vill och känner för det.
Ingen tid att passa.
Ingen att anpassa mig efter.
Det gillar jag!!!

Men plötsligt hände det!!
Och jag ska prova på en lagsport:))
 Kanske blir jag biten, kanske blir jag det inte:))

5 kommentarer:

  1. ❤ Ja plötsligt händer det Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Klart att du kommer att tycka att det är kul. Spelar själv en kväll i veckan och det är verkligen jätteroligt!
    Kram Jessica i trellehulla.....

    SvaraRadera
  3. Härligt Helena... 40+ :) Hoppas allt gick bra idag! Kram Jane

    SvaraRadera
  4. Helena vad händer ;) Vad roligt att du har börjat träna innebandy!! Kramar till dej <3

    SvaraRadera
  5. Jippi skall du säga. Jag har mognat och bryr mig inte allt. Det kommer mera, tro mig

    SvaraRadera