söndag 7 oktober 2012

Nervpirrande...

...var det på säsongens första innebandymatch 
för Svedalas P-00.

Tur jag har fakenaglar annars hade de nog varit nerbitna till nagelbanden:))
Men så roligt det är att sitta på läktaren och titta på våra duktiga killar!!
Och inte blev det mindre roligt när resultattavlan 
visade det här när matchen var slut!!!



Glada och lyckliga killar!!!
Längtar redan till nästa söndag då vi spelar på hemmaplan!!

Nu måste jag bara sätta mig och läsa min bokklubbsbok.
Jag är alldeles för sent på det eftersom jag har mer än 
halva boken kvar och det är träff imorgon:((
Tur att jag har sett filmen:))

Ha en skön söndagskväll!!!

1 kommentar:

  1. Ja visst är det roligt, spännande o nervpirrande med innebandy. Linnea spelade oxå match idag, det var en kämparmatch som de tillslut vann med 4-3! Kram Camilla

    SvaraRadera