onsdag 31 oktober 2012

Emporia!!!

Så då har även denna Svensk varit på Nordens största köpcentrum:))


Blev jag imponerad??
Nej, kanske inte men visst var det fint och STORT:)
Vi ägnade oss mest åt att lokalisera oss.
Så det blev inte så mycket shoppat, men vad gör väl det:)

Barnen fick iallafall lunch...


...och jag kaffe, är ingen Max fantast precis.


Hannes hittade sin favorit butik:)


Och så klart var vi bara tvungna att prova:))


Ett besök på taket är tydligen ett måste, så då kunde ju inte vi vara sämre:)
Blåsigt och kallt men med fin utsikt.


Även om jag nu inte är jätte imponerad så lär det nog bli fler besök på Emporia:))

Och visst fick vi lite med oss hem....den här gottepåsen tex:))




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag fick precis samma känsla...gick och väntade på ett wow men det kom aldrig..jaja..jag kommer ändå att besöka Emporia fler gånger:-) Kram Camilla

    SvaraRadera