måndag 1 oktober 2012

Amsterdam!!!

Hallå allihopa, 
nu är jag hemma efter min weekend i Amsterdam!!!

Jag har haft det superbra, men måste ändå erkänna
 att det är skönt att vara hemma igen.

Det är lite speciellt att åka och dela rum med sina arbetskamrater, 
inte för jag klagar för det funkar bra.
Men ändå, det är som sagt skönt att vara hemma:))

Resan började med ett besök på en förskola, 
vilket var väldigt intressant och lärorikt.
Hade önskat att alla  som arbetar på förskola (ja, även föräldrar)
fick den här möjligheten.
 Om inget annat för att inse hur bra vi har det här hemma i Sverige!!

Amsterdam var en stad som föll mig helt i smaken!!
Torg, uteserveringar, gågator, shopping, marknad mm.

Och så var det ju det där med Red light district med alla 
dessa unga tjejer och alla Coffe shops.
Ja, det är ju vad det är.
Det var bara till att gå igenom och slå bort alla sina 
värderingar för en liten liten stund.
För jag ville ju inte ha varit i Amsterdam utan att se efter 
om det var sant.......och det var det.
Är glad för att vi har andra lagar i detta avlånga land:))

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder:)
Vårt hotell
 Ett hus på en av alla kanaler.)
Amsterdam by night!
Min närmsta arbetskamrat fick sitta i drottningstolen:)
Vi fikade på ett tårthak...
...och det var så gott!
Vin i solen, inte illa alls!!
Lunch
 Förfest innan vi skulle till Hard Rock café!!



Alla mina härliga arbetskamrater!

Red light district...
Damerna fick inte fotograferas, så det fick bli på håll!

Det är bara att lyfta på hatten för vårt peronalkooperativ,
och hoppas vi kommer iväg nästa år också!!!
Inte illa ordnat alls:))

Tack!!!!!


1 kommentar:

  1. Kram och tack för härligt sälskap! // Malin

    SvaraRadera