lördag 1 september 2012

Snälla, hjälp mig!!!

Igår fick jag hjälp med att uppdatera min 
iPhone av min snälla granne!
Jaha och vad tror ni hände???

Jo, allt försvann:((
Alla mina appar och ännu värre alla mina kontakter:((

Det var absolut inte hans fel utan mitt eget som inte uppdaterat den någon gång, 
erkänner villigt att jag inte är ett tekniksnille!!

Men problemet är nu att jag varken kan skicka sms eller ringa 
till någon av er, mina kära vänner:(

Så då tänkte jag att ni kanske kan hjälpa mig!!
Om ni som har mig i er kontaktlista skickar ett sms 
till mig så får jag ju ert nummer igen!
Glöm bara inte att tala om vem ni är:))

Tack Tack Tack, snälla ni som vill hjälpa mig!!!

1 kommentar:

  1. Haha, som pojken i Simpsons brukar skratta:) nä, Helena sånt e lätt hänt!!!! Det har hänt mig några gånger faktiskt! Kramar
    //Sarah

    SvaraRadera