söndag 23 september 2012

Hemma igen...

...och det är så skönt!!

Sonen spelar Wii, dottern tittar på tv och mannen sover:(
 Han är sjuk den stackaren och det vet vi ju alla vad det 
innebär när en man är sjuk, hihi:))

Vi har haft en trevlig helg i stugan!
Vädret har inte visat sig från sin bästa sida, 
men männen fick fixat skorstenen mm.
Vi tjejer fick shoppat, så inte klagar jag:))

En promenad i skogen fick vi också till:))
(Det blev många steg på stegräknaren)
Grillningen fick vi dock ta vid stugan eftersom regnet var så envist:((

Alltid lika gott med korv!
En tur i "kotteskogen" som leder ner till...
...havet!!
Ser ni röken från branden i Halmstad??
Jodå, vi ser den.
Ett gäng glada hundar...
fast otroligt svåra att få på samma bild;))
Så gick vi tillbaka och Julia hittade kärleken:)))

Så var denna helgen slut och nu laddas det för en ny.

Bara 4 dagar tills jag åker till Amsterdam 
och jag har inte ens börjat packa:))
Som ni vet så hatar, hatar, hatar jag att packa!!!!
Känner ingen panik alls, ingen panik:((

Ah, nu lämnar vi det och fortsätter njuta av denna lugna söndag!!
Kanske ska jag ta en promenad???
Lite fler steg kan ju inte skada:))

1 kommentar:

  1. Fina bilder, speciellt på våra fina hundar:) kram Maya

    SvaraRadera