söndag 2 september 2012

Mobbad:(




Nu blir jag minsann mobbad av dottern.
Ni gör nämligen ett förfärligt dåligt jobb med att skicka sms till mig:((
6 sms har jag fått och jag lovar, min kontaktlista var lång innan den försvann!!

Hon säger med en konstig glad ton i rösten:
Haha, mamma det är ingen som vill att du ska ha dem i din kontaktlista!!!

Hm, kan det vara så???
Nej, det vill jag inte tro.
Så, kom igen nu och skicka sms!!!!!
Hjälp mig överbevisa min retsticka till dotter!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Hahahaha
    Tänk att det blev lite av den effekten jag trodde det skulle bli=)
    Antingen har du inga läsare, eller så vill vi inte att du ska ha oss i kontaktlistan=) Hehehehhe
    SÅÅÅÅÅÅÅ KUL!!!!!
    Nä, ja lovar att någongång i dag så ska jag skicka sms till dig, jag e bara så glömsk så jag glömmer det säkert....

    SvaraRadera
  2. Fy vad du är elak Sarah!!!
    Tror minsann att du och min dotter är av samma skrot och korn:)))

    SvaraRadera