fredag 21 september 2012

Nu har djävulen....

...i mig vaknat!!!
Inte för att jag vet om det hjälper, men han blir nog svår att stoppa:))

Vi har börjat att gå med stegräknare på jobb och för mig 
(och några andra) blir det genast en tävling.
Tyvärr är det bara så att jag inte springer just nu och jag har faktiskt 
inte lust att börja heller annars hade ju saken varit biff:)
Men jag har bestämt mig för att ta upp kampen med dem som inte löptränar.

Ojoj, jag kan riktigt tänka mig hur vissa av 
mina kollegor skakar av skräck just nu!!

Eftersom jag nu jobbar på en småbarnsavdelning och mest 
sitter och kryper på golvet, fick det bli en 
lång promenad med hundarna:))






 Och än är ju inte dagen slut:)))
Är det möjligtvis någon som känner att jag 
flåsar dem i nacken?????
 Hahahaha!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Buhu.....snyft.....*sitter uppkurad i ett hörn här hemma och darrar* snyft.......mamma........hjälp........snyft.... Buhu......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sitter????
      Går du inte runt runt runt i ditt hörn:))

      Radera
  2. Den riktiga kampen börjar väl inte förrän den 1:a okt.
    Då är det allvar på riktigt - då "djävlar" är det tävling.
    Chelsie kommer att vara helt slut...

    Ha en skön fredagkväll Helena och tack för alla dina positiva ord till mig!
    Kramar

    SvaraRadera