tisdag 25 september 2012

Fruktansvärt konstig...

 ...är jag just nu:((

Kanske är jag stressad av att jag snart ska åka till Amsterdam 
samtidigt som göra listan är alldeles för lång:(
(eller är jag bara konstig)
Jag försöker iallafall att bocka av punkt efter punkt.

Jag lyckades dock att ge min arbetskamrat ett gott skratt idag 
när jag högt och ljudligt sjöng.......

Jag bor på en bondgård, en liten KATT jag är och 
när jag blir hungrig så låter jag så här....

MUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!

 Två gånger dessutom, till och med barnen tittade konstigt på mig;(
Jaja, den får jag väl bjuda på:))

En av punkterna som jag kunde bocka av idag var 
föräldramötet på barnens nya skola.

Tvätten och räkningarna är också avbockade, så kanske kan 
hjärnan följa med huvudet till jobb imorgon:))

NEJ!!!!
Kom just på att jag har packningen kvar:(((

Jag säger bara
Panik!!



4 kommentarer:

  1. Har du inte packat än.........Ojoj, hur ska detta gå... Ooooo Jag vet, du köper en helt NY garderob i amsterdam=) Låter som en bra idé tycker ja........

    SvaraRadera
  2. Hihihihi jag hörde dig oxå på jobb ;) och packa gör du imorgon eftermiddag!!!
    Här är oxå tvätten avklarad och räkningarna fixade Men packningen har jag oxå kvar :(
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. hahahaha underbart, fortsätt förgylla dina kamraters vardag.
    /Mats

    SvaraRadera
  4. Jag skrattar lika mycket idag av att bara läsa inlägget, hur kul som helst!! Framför allt eftersom du verkligen tog i från tårna...Kramar Nettie

    SvaraRadera