fredag 7 september 2012

Så sant så!!!!!

Här sitter jag ensam framför datorn en fredagskväll och är så nöjd!!
Jag känner ett sånt lugn i min kropp och mitt sinne!
(kanske beror det på de två glas vin jag hällt i min svältfödda kropp:))

  • Dottern är med kompis
  • Sonen är med kompis
  • Mannen är med kompis:))
  • Haha, nej han och grannen fixar med skrutibangbang bilen på uppfarten:)
  • Jag har gått ner 4 sommarkilo!!!
  • Jag har haft en superkul vecka på jobb:)
  • Ätit en god & mysig fredagsmiddag
  • Mina två "galna" hundar springer och jagar varandra i skrivande stund
  • Lyssnar på Robbie Williams<3
  • Sa jag att jag har vin i mitt glas:))
  • Hela helgen ligger framför oss!!
  • Ska på tjejmiddag imorgon:)
  • Just det jag är ensam och jag älskar det (i lagom mängd)
 Livet är så härligt och jag är så nöjd!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt!! Ha en underbar helg! Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Jana, det kunde ju varit värre:) hihi

    SvaraRadera