tisdag 11 september 2012

Om 16 dagar.....

...åker jag till Amsterdam!!!

Ja, jag har ju förmånen att jobba på en förskola där vi gör 
studiebesök någonstans i Europa!
 Hittills iallafall, får man drömma hade det ju varit coolt att få åka längre:))

Jag har jobbat där i snart 10 år och vi har hunnit med 
Rom, London, Krakow, Budapest, Barcelona, Dublin, Milano 
och nu ska vi då till Amsterdam!!

Det är en härlig förmån att få besöka dessa trevliga städer 
och att få umgås med sina trevliga arbetskamrater!
På köpet får man dessutom chansen att vara sig själv 
inte någons mamma eller fru.
Ibland behöver man minsann det också:))

Visst ser det härligt ut!




Kanske är där någon där ute som har varit i Amsterdam 
och kan ge mig restips??


4 kommentarer:

  1. Japp det börjar faktiskt rycka i resefebersnerven ��Kul ska det bli!! Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Fy vad jag är avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!! Dessa reser är ju bara helt fantastiska, jag vill såå gärna vara med era alla och skratta, mysa och strosa runt! Jag kommer tänka så på er hela den helgen, jag får se till att hålla mig sysselsatt:) Kramar till dej

    SvaraRadera