söndag 16 september 2012

Skogen, grillning & cafe´!!

Så var det söndag igen och dax för vår "vanliga" skogstur!!

Är ganska imponerad över min familj, det här är 3:e söndagen i rad 
och den här gången var vi faktiskt alla:))
Brorsan med familj (nästan alla) slöt upp.

Vi slog dessutom på stort och grillade korv, snacka om mysigt:))
Mitt när vi satt där i skogen och väntade på att våra korvar skulle bli färdiga 
ringde mina föräldrar och ville bjuda på fika på ett café!

Ja, och inte blir ni väl förvånade när vi nappade på den idén:))
Så efter våra korvar och en skön promenad på 3,2 km åkte vi till 
statarmuseet och fikade med mina föräldrar.

En så´n härlig söndag!!!
På G!!
I väntan på korven:))
Grillmästare??
Jodåsåatt, det blir nog bra det här!!
Doris njuter..
...och Disa lika så!!
3 generationer i väntan på kaffe:))
Visst är vi lika mamma och jag!
Nu så:)
Hembakat, men jag var duktig och hoppade över;)
Nöjda barn!
Far & son!
Ingen dålig vana det här!!
Har på känn att det blir upprepning nästa helg, hihi:))

Oj, så många bilder det blev:(
Har lite svårt att välja:))

Nu väntar spagetti & köttfärsås!
 Och sen hör jag hur soffan kallar, bäst att gå den till mötes:))

1 kommentar:

  1. Jag är imponerad!

    Kanske man ska kopiera er.. Dvs. att även vi ska ta och köra till skogen på söndagar. Vi behöver dels komma ut (trädgården räknas inte..) och dels en aktivitet tillsammans.

    Kanske ;)

    kram

    SvaraRadera