onsdag 29 augusti 2012

Migrän???

Jag fick hämta sonen på skolan idag:((
Skolsystern visste inte vad hon skulle ta sig till,  han
hade så ont i huvudet och fick inte fram orden han ville säga.

Väl hemma har han spytt, spytt och spytt:(
Nu undrar jag, kan det vara så att även han nu fått 
Jag hoppas verkligen inte det, utan att det 
här var en engångsföreteelse.

Han har verkligen haft det eländigt idag.
Han har nog kräkts upp mot en 20 gånger och han försökte komma 
upp en stund vid 8 men fick gå och lägga sig igen.
Så han får allt vara hemma imorgon också.....
...och nu kommer vårt dilemma:(

Han har fyllt 12 år och vi får inte vara hemma 
för vård av sjukt barn:((
Jag hatar den regeln, han vill inte alls vara hemma själv 
och jag vill inte att han ska vara hemma själv!
Men vad gör man??
Jo, man peppar sitt barn med att säga att det går bra ska du se, 
det är ingen fara, du mår bättre imorgon osv. osv. 

Men inom mig skriker oron och jag tänker att 
jag är världens sämsta mamma:((

Till saken hör att han nästan aldrig varit sjuk och jag har inte 
behövt vabba för honom särskilt mycket genom åren.
Och så går han och blir dålig nu när jag 
inte kan vara hemma hos honom:((

Ursäkta språket men
Bajs också!!!


 


3 kommentarer:

  1. stackars!
    men har du inga komp timmar att ta av så du kan va hemma halva dan?
    inte kul med ont i huvudet o kräk, man blir lite orolig.

    SvaraRadera
  2. Nu sa ju jag o Nettie att vi löser de med pengarna:) vi skramlar ihop en arbetsdagslön till dig!!! Viktigast e att du är där för din son! Lev som du lär!!!! Du hade sagt till oss andra att stanna hemma med våra barn. Och som sagt du är aldrig hemma för vab. En gång e inte hela värden..... Ta hand om stackars Hannes!!!!!
    Krya på honom.

    SvaraRadera
  3. NEEEEEJ stackare, hoppas att det bara är en engångsmigrän om nu det finns... Krya på honom och snacka om att han precis hunnit fylla tolv eller blev han 13? Oavsett ålder kan barn behöva sin mamma/pappa hos sig ibland.. Kram från Sanna

    SvaraRadera